2.6 Peli

Ohjelmassa on myös peli, jossa tehtävänäsi on raahata hiirellä kolmiulotteisia kappaleita sellaisiin näytöllä oleviin kaksiulotteisiin aukkoihin, johon kappaleet sopivat. Valitse kulloinkin aktiivisena olevaa (merkitty sinisellä värillä) kaksiulotteista aukkoa vastaava kolmiulotteinen kappale ja raahaa ja pudota se aukkoon. Jos ratkaisu on oikein, aukko muuttuu hetkeksi vihreäksi. Jos taas ratkaisu on väärin, aukko muuttuu punaiseksi. Näytön alalaidassa on keskellä kello, joka kertoo, missä ajassa saat palikat oikeisiin aukkoihin. Vihreä numero kertoo, kuinka monta oikeaa ratkaisua olet tehnyt ja punainen, kuinka monta väärää yritystä olet tehnyt. 

Päävalikon Peli-painike

Peli-painike

Peli

Peli

Takaisin sisällysluetteloon


© Alfasoft Oy 2008